Blog

Cum să lupți cu țepele companiilor de telefonie mobilă din România

Este timpul să descoperim noi, ăștia peste 22 de milioane de utilizatori de telefonie mobilă, de ce sintagma „clientul este important" este doar o utopie de marketing. Frica de reziliere, consternarea de după un dialog cu un biet robot cu nume de om sau o suprataxare greu de dovedit se tratează așa: miza e mică, suntem doar o piață împărțită matematic!

O tabletă, un breloc sau o amânare de plată îi poate face pe mulți clienți ai Orange, Vodafone, Telekom sau DigiMobil să râdă în pază atunci când ascultă cea mai recentă mostră-șoc de comunicare dintre un client și operator. „Vi se suspendă serviciile pe termen nelimitat, deoarece aţi efectuat un trafic mai mult de 24 de ore cumulat în mai puţin de 24 de ore", îi explică un operator Telekom unui client cum stă treaba cu limitatul nelimitatului. Conversația este publică, pe YouTube. Presa a făcut haz de cazul omului, implicit vizualizări, dar nu s-a autosesizat niciun avocat al poporului să verifice mai mult decât celula lui Oprescu.

Cele 26 de modificari importante pe care ni le aduce noul Cod Fiscal in 2016

Din punct de vedere fiscal anul 2016 ne aduce pe de o parte masuri de relexare fiscala prin reduceri de preturi la produse si servicii in urma scaderii cotei TVA la 20%, iar in unele cazuri la 9% si chiar 5%, reducerea impozitului pe dividende la 5%, dar si contributii suplimentare pentru PFA - uri prin obligativitatea platii contributiei individuale la pensii in procent de 10,5 %, scumpiri la impozitele de locuinte si terenuri.
  • 1
  • afiseaza Rezultate 1 catre 3 of 3